LOGIN

Passwoord vergeten ?

Wat ben ik er mee ?

INVESTEREN IN KENNIS = ONAFHANKELIJK WORDEN

Teveel mensen die een webwinkel beginnen denken genoeg te hebben aan een software provider en een gamma producten. Het is precies die groep van mensen die het na een tijdje voor bekeken houden omdat er geen markt is voor hun artikels op het internet . Het verschil tussen een webwinkel die maar niet van de grond komt en een succes verhaal is kennis en actie !

Otto Frederick Rohwedder was de uitvinder van het gesneden brood in 1913 maar slaagde er niet in om er een succesverhaal van te maken. De mensen van Wonder Bread daarentegen wisten dat in 1930 wel te doen en haalden er de nodige cash mee binnen. Waarom ? Omdat zij wisten hoe…

Het is niet omdat je een gat in de markt heb gevonden of over een revolutionair product beschikt dat je succesvol zal worden !
Een business is 10% tools en 90% gezond verstand.

Investeren in kennis en vooral het vertalen daarvan in acties stelt je in staat om observaties en analyses om te zetten in gerichte en doordachte handelingen die uiteindelijk zullen leiden tot succes en onafhankelijkheid !

Waar je vroeger beroep moest doen op externe bedrijven die je met tijd en stond een gepeperde factuur presenteerden ben je dankzij het verwerven van die kennis in staat om behoorlijk wat zaken zelf te doen of tenminste het nodige inzicht te krijgen om te weten of iets goed of slecht is.

Bepaalde zaken moet je gewoon gaan uitbesteden omdat je immers niet alles zelf kan. En waarom zou je het zelf doen als een ander het beter en goedkoper kan ?

LEER WAT EN WAAROM IETS WERKT

De e-commerce wereld heeft een gigantische omvang en er is natuurlijk ook plaats voor de nodige geruchten die door de doorsnee webwinkelier als de absolute waarheid worden aangenomen.

Wat ben je ermee als je je concurrent zit te bespieden en na te apen als die met de verkeerde zaken bezig is ? Je wilt enkel de goede zaken adopteren en overzetten op jouw zaak.

In de Etree cursus leer je het kaf van het koren scheiden en zien wat wel en niet belangrijk is voor jouw business. Wat voor je buur goed werkt zal het niet noodzakelijk goed doen voor jou en omgekeerd.

SCHRIJF JE HIER IN VOOR ONZE GRATIS CURSUS

Ontvang onze gratis video cursus en leer hoe je door enkele eenvouige zaken toe te passen meer uit je bezoekers haalt !